wtorek, 18 września 2012

Aplikacje do ozdabiania zdjęć

Kilka dni temu na stronie FB Azjatyckiego Cukru bawiliśmy się w ozdabianie zdjęć :D Kilka osób pytało, jakich programów używam do ozdabiania zdjęć, więc myślę, że drobna notka na ten temat na blogu nie zaszkodzi :).

Jestem absolutnym MANIAKIEM aplikacji do obróbki zdjęć robionych telefonem (jestem szczęśliwym posiadaczem iPhona, które uwielbiam xD) i często używam 2-3 do obróbki jednego zdjęcia. Po prostu nie znalazłam jeszcze aplikacji, która miałaby fajne filtry, efekty i naklejki do ozdoby jednocześnie.

Do moich ulubieńców zdecydowanie należy Camera360, głownie na filtr "Sweet" - który nadaje każdemu zdjęciu uroczą, pastelową poświatę.


Inny ulubieniec to PhotoWonder, głównie za opcję "Thinify", czyli możliwość wyszczuplenia sobie twarzy czy sylwetki - jest to bardzo ograniczona funkcja i nie można nią wykonać sporych manipulacji, ale do drobnych korekt jest fantastyczna. Filtr "Autumn" też jest godny uwagi.
 
Filtr "Autumn"

Aplikacja **Cute ma sporo opcji do ozdabiania zdjęć, niestety większość trzeba osobno dokupić, a sama aplikacja do najstabilniejszych nie należy - ale pakiet sztucznych rzęs i soczewek jest idealny, jeśli chcecie tworzyć zdjęcia w stylu purikura. PrincessCam ma uboższy wybór ozdób, ale nie trzeba w kółko dopłacać i jest stabilniejsza.


Picfx trzymam tylko dla efektów świetlnych, które są dużo ładniejsze niż w zachwalanym przez wielu Lumie.

PicFrame to mój ulubieniec do sklejania zdjęć w kolaże.

Snapeee jest w miarę nową aplikacją, którą testuję, ale śmiało Wam ją polecam - to połączenie edytora uroczych obrazków i społeczności w jednym. Za dzielenie się zdjęciami i dawaniu ocen zdjęć innych dostajemy punkty, które można wymienić na pakiety filtrów i naklejek do ozdabiania zdjęć. W ramach społeczności jest też dużo Japonek, więc dla fanów wszystkiego co japońskie znajdzie się dużo ciekawych zdjęć.

A jakie są Wasze ulubione aplikacje?

81 komentarzy:

  1. Uwielbiam aplikacje na iPhona i iPada! Wiekszosc z nich juz mam dzieki postowi Xiaxue ktora jest mistrzynia wszelkich obrobek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Głównie korzystam z Camera360, właśnie też najbardziej podpasował mi filtr "Sweet" oraz "Magic skin" xDDDD Ale filtry do robienia zdjęć w plenerze (czyt. niebo i takie tam widoczki xDD) również są dobre XD Ogólnie polecam tę aplikację, mało skomplikowana i przyjemna w użytkowaniu xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie korzystam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam iPhona więc korzystam z Photoshopa (≡^∇^≡)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze się przyznać... jestem techno-upośledzona ;) Ja nawet nie wiedziałam, że są takie możliwości ;) Moim obecnym telefonem, zaczęłam łączyć się przez wi-fi po ponad roku użytkowania :) bo mi się wydawał dziwny taki internet w komórce :P
    Ale mi się szalenie podobają te efekty świetlne z picfx, które widziałam też na innych blogach. Dodają zdjęciom magii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Snapseed - absolutnie genialna, z mnogością możliwości. Ale nie znajdziesz tam naklejek ani niczego kawaii czy coś, więc raczej nie polecam miłośniczkom lukru na fotkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super ! Wyprobuje niedlugo bede miec Iphone ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już ściągnęłam parę z tych które polecasz:)
    Ja najbardziej lubię" PowerCam i Lame Cam. są rewelacyjne:) chociaż tej drugiej trzeba poświęcić sporo czasu żeby rozgryźć co daje jaki efekt; tyle ich tam jest.

    OdpowiedzUsuń
  10. a na PC nie ma czegoś takiego ? ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. ah, wy szczęśliwi posiadacze ajfona.

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś używałam PhotoWonder, teraz nie mam tej manii ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie go ściągnęłaś?

      Usuń
    2. PhotoWonder jest na adroida chociażby, bezpłatnie ;p Wiem, sama korzystam i jestem bardzo zadowolona ^ ^

      Usuń
  13. Ja bardzo lubię program PicsArt~

    OdpowiedzUsuń
  14. ja korzystam z tej stronki www.photovisi.com ma dużo opcji, które są bezpłatne; iPhona nie posiadam więc z aplikacjami nie poszaleję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie mam takich aplikacji na telefonie :( A szkoda, bo zdjęcia, które widziałam na FB po przerobieniu wyglądają cudnie. Mam nadzieję, że jeszcze będziesz robiła takie akcje i tym razem ich nie ominę ;D Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja korzystam z jednej - mam HTC,na którym jest Android,więc za dużo aplikacji na niego nie ma -.- No ale - Instagram zawsze spoko,choć minusem jest mały wybór obróbki - same filtry,dziwne ramki dołączone do filtrów,straszny efekt po włączeniu "ostrości zdjęcia" ... eh,ale mówi się trudno i korzysta się z Instagramu dalej .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty, większość appek na iPhone jest również na Androida - poszukaj.

      Usuń
  17. Co prawda nie mam IPhone ale w Google Play jest większość z tych aplikacji i są na prawdę świetne ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czy Google Play nie jest przypadkiem płatne? ;/

      Usuń
    2. Tak samo płatne jak w AppStore. xD

      Usuń
  18. Już sobie pobrałam kilka, super :D

    OdpowiedzUsuń
  19. te aplikacje są darmowe?

    OdpowiedzUsuń
  20. Możliwe jest ściągnięcie tych aplikacji przez komputer i przełożenie przez USB na telefon? Nie mam aktualnie dostępu do internetu przez telefon. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, wystarczy, że się podłączysz do iTunesa w komputerze i ściągniesz aplikacje na telefon. Jeśli dana aplikacja nie wymaga dostępu do internetu ( a większość raczej tak ma ) to można potem spokojnie korzystać w telefonie. Oczywiście mówię tylko o iPhonie.

      Usuń
  21. Świetne kolaże można stworzyć w programie picasa. Polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja korzystam tylko z PhotoScape, gdzie kadruję, obracam zdjęcia, poprawiam lekko kolory, tworzę kolaże i dodaję znaki wodne. Nic innego mi do szczęścia nie potrzeba, chociaż dawniej też lubiłam różnego rodzaju filtry :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie korzystam z żadnych aplikacji na telefon, bo moja Nokia to stara rzecz xd Ale na komputerze mam program Xiu Xiu Meitu (czy coś w tym stylu; widziałam tyle wersji tej nazwy, że naprawdę nie wiem, która jest prawdziwa :P). Jest całkiem fajny. Ma kilka ciekawych filtrów, makijaż, opcję wyszczuplenia twarzy, masę ramek, nieskończoną ilość naklejek i wiele innych możliwości, których jeszcze nie odkryłam :p Bardzo lubię ten programik.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że zrobiłaś taką listę. Ja z wymienionych mam tylko picfx, ale czuję się lekko ograniczona z możliwościami, a nie zawsze pamiętam, żeby znaleźć jeszcze jakiś fajny program. Dzięki Tobie mogę pójść na łatwiznę i tylko sobie załadować aplikacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie najlepsza aplikacja do Paypal , kocham ten moment kiedy ikonka pojawia sie na telefonie :P

    OdpowiedzUsuń
  26. A na komputerze masz jakieś aplikacje godne uwagi? ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję! Podobnie jak Ty, również jestem gadżeciarą ;) Jesteś wielka

    OdpowiedzUsuń
  28. ja korzystam z picmonkey do obrobki zdjec na kompie, musze sciagnac te Twoje aplikacje na ipada:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też nie mam iphona, ale używam purikury online^^
    to fajna stronka, można bez rejestracji z niej korzystać. Ma ramki, naklejki, oraz możliwość "pisania" na zdjęciu, przesuwania i powiększania lub zmniejszania foto, ma też możliwość użycia filtra sweet.
    Tu link
    http://www.puricute.com/create/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *q*
      Za tego linka ubóstwiam Cię do końca moich dni, arigatoooou~! =^-^=

      Usuń
  30. Ja mam od niedawna IPhone 4 i przy tak dużym wyborze aplikacji nie mam pojęcia, które wybrać. Co polecasz poza tymi do fotek?:)

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja nie korzystam z aplikacji. Używam jedynie photoshopa, choć niezbyt umiejętnie póki co. :)
    Inochi

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy **. Cute jest dostepne na ipada? Nie moge znaleźć tego w AppStorze

    OdpowiedzUsuń
  33. Mój telefon jest prawie na korbkę ;)
    Ale edytorem zdjęć też lubię się bawić, zwłaszcza robiąc sobie żarty ze znajomych z pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy mi się nie chciało bawić w telefoniczne przeróbki zdjęć, ale po przeczytaniu tego posta magicznie mi się zachciało :D Mam nadzieję, że którekolwiek mają wersje na Androida (do posiadaczy ajfonów nie należę, choć mogłabym, nie jestem markowym ideowcem :)), albo przynajmniej godne odpowiedniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiekszosc jest dostepna na iphone i na androidy,a w posiadaniu iphona nie chodzi o marke, tylko o komfort uzytkowania i jakosc dzialania. Nie kupuje butow nike do biegania bo maja rozpoznawalny znaczek, tylko dlatego ze sa wygodne i bede w nich mogla biegac przez kolejne 2lata majac pewnosc ze na 5km mi podeszwa nie odpadnie;)

      Usuń
  35. Ja używam aktualnie Meitu XiuXiu do przeróbek. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię różne aplikacje na telefon, ale gdybym tylko miała iphone'a. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być jakikolwiek smartfon, nie koniecznie iPhone. Szczerze mówiąc iPhone jest dość słaby, osobiście polecam HTC Sensation - Aparat 8MP - Mam i polecam ;)

      Usuń
    2. mam iphone5 i na glowe bije HTC i Samsunga galaxy :)

      Usuń
  37. Niestety mój BlackBerry nie nadaje się do takich rzeczy :/

    OdpowiedzUsuń
  38. Odpowiedzi
    1. Photoshop, gimp. A jeśli nie chcesz nic pobierać, wejdź na http://pixlr.com/editor/, korzystam z tego w podobny sposób jak z photoshopa - tylko, że w przeglądarce :D

      Usuń
  39. Witam.
    Czy jeżeli u Ciebie na bazarku chcę zamówić na raz 3 produkty, to wyślesz od razu 3, prawda ? W jednej paczce, tak ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Być może pora przesiąść się na iphone, bo mój htc już trochę wysłużony i prawdę mówiąc zastanawiam się jaki ma być kolejny telefon... wybór niestety nie jest prosty bo na rynku jest za dużo różnych modeli i każdy mówi co innego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może swoje przemyslenia na temat kupna nowego telefonu zostaw dla siebie,hm? xD Skumaliśmy, jesteś bogata ;3

      Usuń
  41. Eh... jak ja bym chciała kiedyś mieć iPhone ;) A wgl, to świetny blog! :) Nieraz już tutaj zaglądałam, lecz dopiero teraz dodaję się do obserwatorów, ponieważ zawsze o tym zapominałam ;D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. kurcze, jak sie nazywa ten efekt z picfx ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak ja się cieszę, że jestem już stara i mam fajne hobby i nie "ozdabiam zdjęć naklejkami" :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładny ten pakiecik soczewek :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Phaa ja z obróbek fot nie korzystam ^^. Chyba że na komputerze z photoscape czy jak to się zwie :P Fajne kolorki sa potem ale no ja wolę żeby naturalne były. Choć poświatą nie gardzę bo dodaje blasku i jest słodka ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. A ja mam takie pytanie, nie do końca w temacie. Czy jest jakiś program, by uzyskiwać takie efekty świetlne, ale na komputer? Albo jakiś tutorial na ps? Cokolwiek? :D
    Bo strasznie mi się podobają i nigdy nie wiem jak je zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  47. Moim zdaniem najlepszy jest PIXRL-O-MATIC cala maa filtrów, ramek i efektów, można też korzystać z wersji online na http://pixlr.com/o-matic/

    POLECAM!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Czesc Cukrze. Moze moje pytanie nie jest na temat, ale jestem okropna fanka F1 i w zwiazku z jutrzejszym miejskim wyscigiem chcialabym wiedziec czy czuc w Singapurze to wydarzenie. Czy sa jakies drastyczne utrudnienia w komunikacji? Jak w ogole jest to zorganizowane?

    OdpowiedzUsuń
  49. ja nie korzystam z żadnych aplikacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne aplikacje :D
    robią naprawdę czadowe efekty. Osobiście nie korzystam z żadnych aplikacji, nie jestem nawet pewna czy moja Avila odtworzy cokolwiek

    OdpowiedzUsuń
  51. szkoda że dodajesz posty tak rzadko bo uwielbiam twój styl pisania i fajnie czyta sie tego bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  52. Naprawdę ciekawe i słodkie <3
    Szkoda, że coraz rzadziej pojawiają się wpisy, chętnie przeczytam wszystko co napiszesz, szczególnie, jeśli będzie to temat makijażowy : D

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajne chociaż nie używam tego typu aplikacji w telefonie ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Czekam i czekam i czekam... Błagam o kolejny wpis! Już długo nie było. :))

    OdpowiedzUsuń
  55. hej mam takie pytanie nie na temat postu ale związany z tematyką bloga ;)liczę na pomoc i rozwianie moich wątpliwości :* mianowicie: jak kremy BB zachowują się, gdy się pocimy? zastanawiam się nad sprawieniem sobie takiego, ale prowadzę dosyć aktywny tryb życia. prawie codziennie rano jadę na uczelnię, gdzie spędzam parę godzin, a zaraz po powrocie mam treningi i nie zdążam przed nimi zmyć (czy poprawić) makijażu. zastanawiam się, czy nie będę wyglądać na treningu jak pływający potwór xD wiadomo, nie zależy mi, żeby wyglądać tam perfekcyjnie czy coś , ale tak jak mówię: rano się zawsze maluję (obecnie tylko korektor + puder) bo lubię a przed treningami nie ma czasu zmywać tego ^^ dodam, że zaraz po treningu zdarza mi się wyjść jeszcze na chwilkę ze znajomymi. zastanawiam się, czy krem BB dałby radę to wszystko przetrwać ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. Też uwielbiam wszelkiego rodzaju filtry!! Mam androida więc większości z tych apek nie kojarzę ^^ ale poszukam, może i w androidowym sklepie coś się znajdzie ;-)
    Ps. też mam tą Miss Dior!!! Piękny zapach!! <3
    Miło zobaczyć, że i Tobie się podoba :-).

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziękuje za polecenie Camera 360 :) genialne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Chcialabym spytać, co trzeba wpisać, aby wyszukać ten program Cute... bo w żaden sposób nie moge go znalezc :<

    OdpowiedzUsuń
  59. basia, widze ze odbiegasz od tematow urodowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja nie korzystam z żadnych aplikacji na telefon, zdjęcia przerabiam z pomocą komputera:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Kurcze...nie mogę nigdzie znaleźć darmowej wersji. Wie ktoś, gdzie ją zdobyć? Potrzebne na androida.

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie mam iPhona jednak jest wiele tych samych lub podobnych aplikacji na naszego popularnego androida <333
    mam np. camera 360 albo edytor zdjęć z "Xiu Xiu Meitu" czy korzystam z "Cymera" <333
    Polecam ;**

    OdpowiedzUsuń
  63. A korzystałaś kiedyś z PicsArt?? :D Bardzo bardzoo polecam ^^

    OdpowiedzUsuń

Komentarze pisane w celach promocji własnego bloga lub innych stron nie będą publikowane. Linki do relewantnych wpisów na blogach czy innych stronach są mile widziane. ale linki nie związane z tematem lub komentarze zawierające dopisany link do bloga nie będą publikowane.

Przedstawiane tutaj treści mają jedynie charakter informacyjny. Autor nie ponosi odpowiedzialności za działania czytelników, ani żadne konsekwencje wynikłe z zastosowania podanych tu pomysłów oraz technik. W razie wątpliwości skontaktuj się ze specjalistą.

Posty, które moga Cie zainteresowac

Related Posts with Thumbnails