sobota, 13 października 2012

Makijaż dający efekt "circle lens"

Choć nic nie zastąpi prawdziwych circle lens, są też opcje dla tych, którzy z jakiś powodów nie chcą lub nie mogą ich nabyć. Ostatnio wyłapałam na YouTube dwa świetne filmiki z instrukcjami, jak otrzymać efekt powiększonej tęczówki, tylko za pomocą makijażu. Muszę przyznać, że bardzo pomysłowe!




Swoją drogą, po tych filmikach zaczęłam się przyglądać, jak gyaru czy ulzzang podchodzą do makijażu dolnej powieki. Zauważyłam, że wiele Japonek rysuje czarną kreskę na dolnej powiece, zaraz pod tęczówką.



Biorąc od uwagę, że z ust wielu guru makijażu słyszy się ciągle zalecenia używania białej kredki na dolnej powiece, zaczęło mnie to zastanawiać. W sumie biała kreska na wewnętrznej dolnej powiece (zwanej "linią wodną", ale jak dla mnie ta fraza nie brzmi poprawnie xD) wizualnie "ścina" tęczówkę - dając efekt większego oka, ale zarazem bardziej "wyłupiastego" i o mniejszej tęczówce.

Co do makijażu "circle lens" to chyba osoby o kolorowych oczach będą musiały pokombinować trochę z kolorem.

Co myślicie o takim makijażu?

45 komentarzy:

  1. U mnie się tak nie da, ponieważ mam tak jakby schowany kanalik łzowy...2 godziny kreska się potrzyma, potem się rozmazuje... ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! A myślałam, że jestem jedyna z takim problemem. U mnie też rysowanie czegokolwiek na linii wodnej jest bez sensu, bo spływa po godzinie

      Usuń
  2. bardzo fajna sprawa, niestety nie wiem jak na swoich zielonych oczach to wykonac :D teoretycznie mam bardzo ciemna obwodke teczowki, wiec moze czarny jednak by sie nadal... az dziw, ze na to wczesniej nie wpadlam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj z ciemną zieloną kredką i brązową ? Musisz pokombinować i znaleźć odcienie odpowiednie dla twojego oka :)

      Usuń
  3. Sama zdecydowaie wyprobuje! Ale mam namyśli makijaż zrobiony przez Jung Saeng Mool. Nie jestem fanką makijazu gyaru jak na zdjęciach poniżej. Dla mnie wygląda zbyt sztucznie i rzeczywiśćie oczy są poprostu nienaturalnie wyłupiaste i wcale nie wygląda to ładnie. Zbyt ciężki jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna intuicyjnie malowałam się podobnie. Znajomi twierdzą, że mam duże oczy, ale ja wiem jaka jest prawda... Jakiś czas nosiłam soczewki circle lens, ale mam z nimi problem, bo wyglądam w nich "sztucznie". Efekt nie jest tak naturalny, jakbym tego chciała, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pooglądałm ten pierwszy filmik i cały makijaż i pomysł bardzo mi się podoba, ale nie skorzystam.
    po 1. nie umiem tak perfekcyjnie się malować
    po 2. pewnie wyglądałabym komicznie w takim make-upie. Trudno...

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie, acz obawiam się, że z racji lenistwa i zapominalstwa... Pośpiechu, tak... Minie dużo czasu nim to zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na drugim filmiku świetny codzienny makijaż:) Na pewno spróbuję, na razie nie jestem pewna czy circle lens by mi nie zaszkodziły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć pisze opowiadanie mogę napisać o singapurze w nim???

    OdpowiedzUsuń
  9. Co jak co, ale trzeba przyznać, że Azjatki są mistrzyniami w makijażu, który powiększa oczy. Może nawet kiedyś sama spróbuję coś podobnego zrobić, zobaczymy, czy mi się uda :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem i co ciekawe zasady, które stosują niespecjalnie mają się do tego co zalecają styliści w naszym kręgu kulturowym... mam ciemno-brązowe, migdałowe oczy i jak się malowałam zgodnie z zasadami polecanymi przez naszych guru by powiększyć oczy to wyglądałm do bani..to było bez sensu....Jakis czas temu umalowałam się zgodnie z tym co zalecaja Azjaci i SZOK ! zupełnie inne, duże, okrągłe oko......dlatego miedzy innymi cieszę się , że trafiłam na Azjatycki Cukier !!!!

      Usuń
    2. Owszem i co ciekawe zasady, które stosują niespecjalnie mają się do tego co zalecają styliści w naszym kręgu kulturowym... mam ciemno-brązowe, migdałowe oczy i jak się malowałam zgodnie z zasadami polecanymi przez naszych guru by powiększyć oczy to wyglądałm do bani..to było bez sensu....Jakis czas temu umalowałam się zgodnie z tym co zalecaja Azjaci i SZOK ! zupełnie inne, duże, okrągłe oko zamiast ciemnej szpary ......dlatego miedzy innymi cieszę się , że trafiłam na Azjatycki Cukier !!!!

      Usuń
  10. Mam zbyt wrażliwe oczy, dlatego nie robię kreski na linii wodnej. A makijaż fajny, chciałabym kiedyś takiego spróbować, ale niestety to nie dla mnie:/

    OdpowiedzUsuń
  11. rysunki psią sierścią i zabawkowy sklep mięsny rulez! ;) ale motyw z powiększeniem tęczówki bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzyj sobie inne filmiki na jej kanale (link: http://www.youtube.com/user/BEAUTYQQ?feature=g-u-u )- jej mieszkanie to istne muzeum, wszędzie jakieś bibeloty i durnostojki, ale klimat - niesmowity

      Usuń
  12. Muszę pomyślec nad zakupieniem kosmetyków w kolorze moich oczu. :D Mam zielone tęczówki.

    Inochi

    OdpowiedzUsuń
  13. Ni się one nie podobają te soczewki, wyglądają strasznie sztucznie na oczach i ja nie widzę potrzeby ich zakupu jak i noszenia, ale makijaż całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. linia wodna to nie jest synonim do dolnej powieki. Linie wodne mamy dwie - górną i dolną - tak samo jak powieki. Inaczej wygląda potraktowana czarnym eyelinerem linia wodna dolnej powieki, a inaczej sama dolna powieka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odnosząc się do soczewek circle lens chce wspomnieć o tym że dokładnie miesiąc temu gdy je po długim namyśleniu kupiłam... (oczywiście z firmy przez ciebie poleconej )( noszę od 1 roku soczewki z wadą 1.50-) Byłam zachwycona dają naprawdę przepiękny efekt powiększenia oczu.Jednak udałam się po miesiącu do okulisty na rutynowe badanie... z smutkiem muszę przyznać że okazuje się że polscy lekarze stanowczo zabraniają nosić tego typu preparatów na co dzień... obecnie mam zapalenie oka i brodawki na powiece ruchomej UWAGA CHOĆ MOJA DOLEGLIWOŚĆ BRZMI POWAŻNIE NIE WIDAĆ GOŁYM OKIEM ZMIAN DLATEGO RADZE UWAŻAĆ .... noszę te soczewki możecie nawet nie zauważyć że macie problem !!!!!!!!!!!!!!! NIE POLECAM
    PS.w sklepach optycznych równiez można kupić takiego typu soczewki mimo to one również nie mogą być stosowane na co dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że to jak zwykle sprawa indywidualna-są osoby, którym strasznie szkodzą nawet zwykłe kontakty .. ale wiadomo,że lepiej trzymać rękę na pulsie , uważać i nie przeginać. W Polsce znalazłam chyba 3 czy 4 producentów sprzedających tego typu soczewki i tylko 1 ma 2 certyfikaty jakości ISO i CE. Jeden ma CE a reszta nie ...

      Usuń
  16. O Beauty QQ :) Uwielbiam tą dziewczynę. Ponad 40 lat na karku, a ma grację i aparycję nastolatki. Odważna kobieta.
    Jej makijaże są bardzo inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajny pomysł, na pewno wypróbuję ^_^

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twoje makijażowe poradniki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogromnie mi się to podoba.Niestety mam niebieskie oczy i nie jestem pewna czy uda mi się osiągnąć taki efekt, ale z pewnością spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe te makijaże jednak nie dla mnie. Jak to nazwała okulistka mam "zespół suchego oka" co przy użyciu kredki wewnątrz skutkowało by potokiem łez.

    OdpowiedzUsuń
  21. zostałam zainspirowana i oto sobie dziś wykonałam taki makijaż z racji ze kolor oczu mam podobny jak u pani na filmiku. i efekt, wydaje mi się, osiągnięty! :D

    oczywiście nie robiłam identycznie ale zaspokoiłam sie moja kosmetyczka. po kilku zmianach i udoskonaleniach chyba moje oko polubi ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. druga wersja makijażu przypadła mi do gustu :) spróbuję.
    A swoją drogą to nie wiedziałam, że górna linię wodna tez się maluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Po wypróbowaniu tego nie poznaję samej siebie. o.o
    Wole oczy są maksymalnie powiększone, a przy mojej drobnej twarzy wygląda to naprawdę zabawnie. xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurczę, też to zauważyłam, że biała kredka to poroniony pomysł i że oczy mam przy niej masakryczne... Z kolei jak sobie odpowiednio obrysuję eyelinerem oczy, to robią się ogromne

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam bardzo hmmm... łzawe oczy(?), mocniej zawieje czy zaświeci słońce i już mi łzawią oczy. Więc raczej u mnie z tym makijażem byłoby trudno. Jednak gdyby go trochę zmodyfikować.... trzeba się trochę pobawić bo w końcu makijaż to zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
  26. rzeczywiscie bardzo sprytny sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeżeli mam niebieskie oczy, to do zrobienia owego makijażu muszę też użyć ciemnych kolorów? Proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej mnie zaciekawił trick z rysowaniem kreski pod tęczówką, takie proste, a takie efektowne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem facetem i kocham Azjatki ale te naturalne a nie przerysowane jak laleczki z mangi :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa jestem ile naturalnych Azjatek widział Robert ;))wracajac do tematu makijażu wypróbowałam na moich ciemnych, wąskich szparkach wariant 2 tylko, że dałam cień perłowy, różowy i pośrodku rzes dałam dla wzmocnienia grubosci rzes serum 3d eveline.Efekt ? szok.. mam okragłe, duuużo większe oczy .Następnym razem spróbuję doklecić na środek kępkę sztucznych rzęs..i opanować technikę by się nie rozmazywać i nie rozciagac sobie powiek. Chylę czoła przed azjatyckimi wizazystami..nigdy nie udało mi sie osiagnac tak swietnych efektów powiekszenia oka za pomoca metod proponowanych dla małych oczu przez europejskich wizazystów..wprost przeciwnie mialam wrazenie , ze moje oczy sa jeszcze mniejsze... Naprawde zaluje , ze nie da rady dolaczyc zdjec przed i po....

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja zauważyłam pewną ciekawą rzecz... Jeżeli makijaż owy wykonam przy moich naturalnych, błękitnych tęczówkach efekt powiększenia jest oszałamiający, jednakże wyglądam jak gotowa do zawodu galerianki... Jezeli natomiast założę ciemne soczewki, oczy nadal są wielkie, jeżeli nie większe, przy czym makijaż miast odbierać jeszcze dodaje niewinności...

    OdpowiedzUsuń
  32. Do zielonych, lub szaro-zielonych, z obwódką. Ja mam wyraźną i ciemnoszarą, używam kredki szafirowej, szarej idealnie na daje się do tego typu makijażu. Oraz dwóch odcieni fioletu do podkreślenia kreski oraz kremowy odcień na powiekę. Oczy wydają się większe i podkreśla to też mój naturalny kolor i kształt oczu. Tu trzeba poeksperymentować szczególnie z kolorem cienia i kredki ^^.
    Azjatycki makijaż wygląda o wiele lepiej nawet na Europejskich oczach, tylko trzeba go lubić bo człowiek może na początku czuć się jak lalka, ale ja lubię ten styl, nadaje się dobrze do retro stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi by to nie wyszło, bo mam za dużo rzęs na dolnej powiece, więc nie mogłabym narysować takiej kreski na dolnej powiece, o której piszesz. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze pisane w celach promocji własnego bloga lub innych stron nie będą publikowane. Linki do relewantnych wpisów na blogach czy innych stronach są mile widziane. ale linki nie związane z tematem lub komentarze zawierające dopisany link do bloga nie będą publikowane.

Przedstawiane tutaj treści mają jedynie charakter informacyjny. Autor nie ponosi odpowiedzialności za działania czytelników, ani żadne konsekwencje wynikłe z zastosowania podanych tu pomysłów oraz technik. W razie wątpliwości skontaktuj się ze specjalistą.