Jak rozpoznać podróbkę kremu BB Skin79

Skin79 to zdecydowanie jeden z najpopularniejszych producentów uwielbianego przez miliony kobiet kremu BB. Jednak z dużą popularnością wiąże się ogrom podróbek na rynku, które chcą skorzystać na dobrej sławie marki.

Niestety zamawiając kremy z serwisów internetowych jak e-bay ponosimy ryzyko zakupu podróbki, należy więc zachować ostrożność i nie brać udziału w podejrzanie tanich sprzedażach (cokolwiek poniżej 30-40 złotych jest prawdopodobnie podróbką), oraz kupować od sprzedawców cieszących się dobrą opinią oraz dużą ilością transakcji.

Jeśli paczka do was dotrze, warto zwrócić uwagę, czy produkt jest odpowiednio zapakowany oraz czy ma poprawną konsystencję.


Oryginalny Skin79 jest nietłusty oraz jednolity. Podróbki będą się rozwarstwiać, będą tłuste oraz mogą pachnieć podejrzanie.


Na wieczku tekturowego opakowania powinno być ledwo widoczne, dość duże koło w ciemniejszym kolorze. Na podróbkach owo koło będzie małe, szerokości napisu lub mniej.


Na opakowaniu mogą być błędy w pisowni wyrazów. Warto zwrócić uwagę, że Skin79 podpisuje swoje kremu jako „Beblesh Balm” i nie jest to błąd, tylko ich oryginalna nazwa, którą sobie wymyślili.


Czasami można zobaczyć subtelności w sposobie pisania loga. Np. w seri „Diamond” kropka nad „i” powinna mieć kształt rombu. Skin79 cyfry 79 są połączone, oraz o około 1/3 mniejsze od reszty napisu.

Opakowanie podróbki może być byle jak poskładane oraz nieforemne. Jeśli napisy „zakręcają” na boczną ściankę opakowania, powinno to wzbudzić podejrzenia.

Jeśli w wasze ręce trafi podróbka, nie bójcie się zgłosić swoich wątpliwości do sprzedawcy, lub nawet zgłosić skargę do PayPal, aby szybko odzyskać swoje pieniądze (pod tym względem PayPal jest bardzo pomocny). Jeśli kupiłaś krem bb na e-bay i możesz polecić zaufanego sprzedawcę, proszę zostaw komentarz lub wyślij mi wiadomość :D


Kliknij w ikonkę „Lubię to”/”Like” jeśli uważasz, że ten post jest użyteczny.

Komentarze

  1. właśnie zamierzam sobie kupić BB Skin79, a to wspaniałe podpowiedzi:) Na pewno zwrócę na to uwagę przy zakupie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby takie drobiazgi, a trzeba zwracać uwagę...
    Wprawdzie "poluję" na inne kremy BB (jeszcze się waham, który dokładnie zamówić), ale Skin79 planuję kupić, gdy cera mi się poprawi. Więc wskazówki i mnie się przydadzą :) dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! :) może umieścisz w swoim sklepiku Krem BB, z pewnością wiele osób by u Ciebie ukpiło go, w tym ja, nie mam przekonania co do kupowania na ebay'u, u Ciebie była bym pewna że kupuje oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedawno zamówiłam właśnie ten podkład na e-bay'u, nastraszyłaś mnie tym postem, teraz jestem ciekawa co mi przyjdzie a dałam podejrzanie mało( około 40 parę złotych). BTW świetny blog i filmiki, już jakiś czas tu zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatne porady dzieki nim trzymam w reku oryginal wszystko sie zgadza z twojego opisu tego kremu:-) Bardzo przydatny blog:-0 pozdrawiam Kasia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Niedawno kupiłam swój pierwszy krem BB Skin79 Hot Pink.Naprawdę polecam.Ja zamówiłam z allegro,sprawdziłam sprzedawcę.Krem jest w 100% oryginalny!
    Tak więc polecam sprzedawce: adamikzbilewa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! Niedawno kupiłam sobie krem BB (40g), niestety okazał się podróbką :( pomyślałam więc, że może kupię opakowanie w tubce, żeby nie naciąć się na podróbkę więcej... jednak przy oglądaniu poszczególnych aukcji zauważyłam, że nawet próbki i tubki 5g (nie wiem jak 25g)różnią się między sobą wyglądem i już nie wiem co jest podróbką a co oryginałem :/ Możesz coś doradzić? Dołączam zdjęcie z zaobserwowanymi różnicami: http://imageshack.us/photo/my-images/440/hotpink2.jpg/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :)
    Kupiłam sobie na Allegro próbkę Skin79 2g. Napisałaś, że podróbka ma dziwny zapach, wiec chciałam zapytać: czy oryginał pachnie jak zwykły krem lub w ogóle pachnie? Bo mój ma zapach takiego normalnego kremu do twarzy, nie rozwarstwia się i nie jest tłusty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja będę mogła się wypowiedzieć niedługo jak dojdzie do mnie przesyłka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam krem BB skin79 (Hot pink) na ebayu i teraz już sama nie wiem czy to oryginał czy podróbka. Podobno jest dopuszczalna werscja z napisem : wrinkle improvement. Czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj ^^ Kupiłam krem BB Skin79 Hot Pink i zamiast "Wrinkle Free" na opakowaniu napisane jest "Wrinkle improvement". Poza tym z tyłu jest srebrna naklejka, a na niej "Skin79 by Wizcoz". Czy jest to podróbka kremu BB? Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pełne wersje kupuję tylko na Ebayu i jest OK. Na Allegro, to najwyżej próbki, bo i talk są tanie, a za te kilka zł różnicy, to mi się nie chce dwóch tygodni czekać na dostawę:) Ale nie wierzę, że można w Polsce kupić oryginalny krem BB Skin79 za 70 zł. Nawet na Ebayu jest droższy. Taki podejrzanie tani krem, to na bank podróbka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też zawsze kupuję na allegro próbki, bo są tanie i też mi się nie chce czekać:D Kupuję też dużo na Ebayu i właśnie niedawno zaliczyłam pierwszą podróbkę - Lioele Seaweed Mist od sprzedawcy f2plus1. Niestety ufałam mu, wielokrotnie robiłam u niego zakupy, ale już nigdy więcej. Wyznam nawet, że inne kupione od niego wcześniej produkty wyrzuciłam w obawie przed podróbkami:( Wielce smutna to historia:(. Fajnie by było gdyby istniała gdzieś taka lista sprzedawców godnych zaufania (może jest?), ale pewnie było by tam więcej spamujących sprzedawców niż szczerych wypowiedzi użytkowników:(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarze pisane w celach promocji własnego bloga lub innych stron nie będą publikowane. Linki do relewantnych wpisów na blogach czy innych stronach są mile widziane. ale linki nie związane z tematem lub komentarze zawierające dopisany link do bloga nie będą publikowane.