Recenzja: Bio-Essence Platinum krem BB „10w1”

Nie raz zdarzało mi się wspominać o kremie BB firmy Bio-Essence z serii „8w1” – niestety nie zrobił na mnie dobrego wrażenia, gdyż był zbyt kryjący i zbyt „świecący”. Dlatego dość pesymistycznie nastawiona byłam do najnowszego dodatku do rodziny kremów BB Bio-Essence, Mianowice kremu Platnum.

Jednak, gdy nagle skończył mi się mój Skin79 i w sklepach zabrakło świeżych jego dostaw, zdecydowałam się zaryzykować i kupić Platinum.
Krem obiecuje dużo (typowe dla kremów BB). Poza filrtem przeciwsłonecznym SPF25/PA++ producent obiecuje:

1. Ochronę przed wolnymi rodnikami z racji zawarcia w produkcie Platyny
2. Skóra ma być promienna, zaś małe i duże zmarszczki rozjaśnione
3. Lekka, jedwabna konsystencja nadaje idealny wygląd cerze
4. Ekstrakt z kory drzewa tanka pozwala rozjaśnić cerę
5. Poprawia stan porów oraz wygładza cerę
6. Odżywia i rewitalizuje cerę dzięki tradycyjnym ziołom
7. Reguluje wydzielanie serum
8. Chroni skórę przed promieniami UV
9. Nawilża i zapobiega wysuszaniu
10. „Odmładza” wizualnie cerę

Z opisu wynika, że nie jest to krem kierowany do nastolatek, ale raczej młodych i dojrzałych kobiet. Co do jednego musze się zgodzić – skóra wygląda po nałożeniu kremu fantastycznie. Nie jest to typowy dla kremów BB efekt „naturalnej” cery, widać że jest polepszona. Ale z drugiej strony piegi oraz wszelkiego rodzaju zaczerwienienia stają się praktycznie niewidoczne.

Nie ma też efektu „wilgotnej” cery, tak lubianego tutaj w Azji. Krem jest „świetlisty”, ale zdecydowanie nie błyszczący. Owa świetlistość sprzyja ukrywaniu drobnych zmarszczek, jak i oznak zmęczenia. Nakłada się bardzo dobrze, zlewa się ze skóra i nie da się go zetrzeć ( cecha typowa dla kremów BB).

W sumie jestem z niego bardzo zadowolona – choć nie ma tak uzdrawiających właściwości jak Lioele, ani nie wygląda tak naturalnie jak Skin79, zdecydowanie jest doskonałym produktem na co dzień, jak i specjalne okazje. Wiem, że po jego nałożeniu moja skóra wygląda doskonale i wytrzyma tak cały dzień. Podoba mi się również efekt rozświetlenia, zakrycia piegów oraz nadania cerze chłodnego odcienia.

Czy polecam? Zdecydowanie! Choć z drugiej strony, wydaje mi się, że nie jest to dobry krem dla osób z przetłuszczającą się cerą. Ponieważ jest dość mocno kryjący, nie dopasowuje się w kolorze zbyt dobrze – zdecydowanie nie będzie wyglądał dobrze na osobach o ciepłej karnacji lub opalonych. Za to wydaje mi się, że większość bladolicych może być z niego zadowolona.

Trwałość: duża (do 10 godzin po „osadzeniu” pudrem sypkim)
Kolor: bardzo jasny, chłodny, słabo się dopasowuje
Polecany: dla osób chcących zamaskować piegi i zaczerwieniania, dla skóry dojrzałej
Niepolecany: dla skóry przetłuszczającej, dla osób o ciepłej karnacji 

UWAGA! Ten krem dostępny jest na Azjatyckim Bazarze! :D

Komentarze

  1. Niniejszym uroczyscie oświadczam, że zostałaś otagowana ;)

    Zasady:

    1. Podziękuj i napisz adres bloga który wręczył Ci nagrodę.
    2. Napisz siedem faktów o sobie.
    3. Podaj siedem blogów na które najczęściej i najchętniej wchodzisz .
    4. Powiadom te blogi o wygranej.

    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm... po twojej recenzji może się skuszę go kupić. Na allegro pewnie go nie będzie, a jest może na ebay'u?
    Zawsze mam problemy z doborem dobrego podkładu dla mnie, bo właśnie mam jasną skórę i odcień chłodny, więc możliwe że ten będzie dobry.
    A można jeszcze wiedzieć ile on kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś przezemnie otagowana ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też Cię otagowałam :)



    A co do tego kremu BB, to przyznam szczerze, że zaciekawiłaś mnie :) Muszę rozejrzeć się za próbką

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt ... choc Skin79 wcale mnie az tak strasznie mocno nie zachwycil ... wiec nie wiem, czy polowac na ten czy sobie darowac ... hmmm :)

    urbanstateofmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepiej chamsko usunąć komentarz, po cichu poprawić i udać, że nic się nie stało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zwrocenie mi uwagi; po prostu po proprawieniu uznałam, że komentarz już do niczego się nie odnosi i może być mylący dla innych czytelników, którzy będą zastanawiali się, czego miałby dotyczyć?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś zatagowana: http://mojakosmetykomania.blogspot.com/2011/03/tag-versatile-blogger.html :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. '7. Reguluje wydzielanie serum'??? chyba sebum mialas na mysli, nie czepiam sie ale warto sprawdzic przed publikacja co napisalas bo sporo osob Cie czyta i fajnie byloby gdyby caly tekst byl poprawny.
    Recenzja ciekawa i pomocna tak poza tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ludzie jacy wy jesteście marni trzepiając się literówek, przekręconych wyrazów, wszyscy wiedza ock więc po co sie trzepiać dla trzepiania

      Usuń
  11. dlaczego nie nadaje się do cery przetłuszczającej?
    Jaki krem BB polecasz dla cery tłustej?

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam 19 lat i go kupilam. Teraz patrze, ze bardziej do cery dojrzalej... Cos mi sie stanie o.o ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Until this drink will relief to restore sensation problems
    function in a new colon and improve its health.
    Single one warning, typically start with primarily two torpedoes.


    Visit my webpage; adwokat warszawa

    OdpowiedzUsuń
  14. Property is one of the most lucrative investment models.
    Additional compact bungalow plans are compatible with individual homeowners and / or small families.


    my website :: adwokat warszawa

    OdpowiedzUsuń