Recenzja: Rozjaśniający przebarwienia pod pachami dezodorant Nivea Extra Whitening

Jakiś czas temu dzieliłam się z wami recenzją wybielającego dezodorantu Rexony - produkt ani nie rozczarował, ani nie zachwycił. Inaczej sprawy mają się z dezodorantem Nivea Extra Whitening, który debiutował niedawno na Azjatyckim Bazarze :).

Kiedy kupiłam ten produkt, nie spodziewałam się jakiś szczególnych efektów. Przebarwienia pod pachami nigdy nie były dla mnie jakimś szczególnym problemem, jednak sciemnienie skóry w tym regione było dość widoczne.


Po około 2 tygodniach stosowania dezodorantu Nivea poprawa była bardzo zauważalna, zaś na chwilę obecną, po kilku miesiącach używania, skóra pod pachami jest idealnie rozświetlona i ma jasny kolor tak jak reszta mojego ciała. Dalej widoczne są ciemne mieszki włosowe, ale z tym nie poradzi sobie żaden krem czy dezodorant, więc szukam jakieś fajnej okazji na laserowe usuwanie włosków :3.

Co do samego kosmetyku pachnie przyjemnie, działa przyzwoicie jako dezodorant, oraz jest bardzo bardzo wydajny. Jako, że jest to sztyft, trzeba trochę uważać, jeśli zakłądamy ciemne ubrania - nie brudzi jakoś szczególnie, ale potrzebuje kilu minut po aplikacji, żeby wyschnąć.

Podsumowując: świetny kosmetyk! Naprawdę polecam :)

Komentarze

  1. hmm czyli coś dla mnie. Choć ja potrzebuję i delikatnego wybielania i dość mocnego dezodorantu =]

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam pytanie na inny temat. A więc znalazłam notke gdzie pisałas o liese designing jelly. Szukałam tego w sklepach internetowych ale nigdzie nie moge tego znaleźć :( niestety zakupy na ebayu odpadają... czy znasz jakiś odpowiednik tego produktu który mogłabym łatwo kupic?

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak zapach? Boję się, że skoro ma właściwości rozjaśniające, może nie pachnieć tak przyjemnie,jak większość produktów Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że moja mama wyznaje zasadę: moja córka nie potrzebuje ŻADNYCH KOSMETYKÓW OPRÓCZ MYDŁA!! o.O

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam prosbe - w ostatniej notce pisalas, ze Azjaci nie podcinaja wlosow jak je zapuszczaja wiec czy moglabys napisac jak walcza z rozdwojonymi, suchymi koncowkami? :C bo mam taki problem a obcinanie jakos mi sie nie widzi ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś dodawałaś zabawną reklamę z pandą w roli głównej. Niestety nie mogę znaleźć tego posta. Mogłabyś mi go podesłać lub dać jakiś link? Przepraszam, że piszę w takim miejscu, ale w innym wypadku nie zobaczyłabyś tego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podłączam się od pytania Phyeah.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie dt. rozjaśniającej serii do skóry Nivea. Czy mogłabym Cię prosić o pomoc w transakcji? Albo przynajmniej o link, gdzie takowe cudo można kupić przez internet? Mam skórę koloru kości słoniowej ( tak mniej więcej :D ) i bardzo podobają mi się azjatki. Mam nawet lekko skośne oczy, z których byłam jako dziecko wyśmiewana :(

    OdpowiedzUsuń
  10. To ktoś kupuje w azjatyckim sklepiku produkt, który można kupić w każdej polskiej drogerii??

    OdpowiedzUsuń
  11. @Anonimowy wyprzedaz Designing Jelly jest obecnie na Azjatyckim Bazarze - http://azjatyckibazar.com/

    @Przeklęta Beatrycze zapach i wlasciwosci jako antyperspirant badzo dobre. Zapach jest taki typowo "Nivea", troche pudrowy, bardzo swiezy ale nie narzucajacy sie

    OdpowiedzUsuń
  12. @Phyeah ninjak sie nie walczy... Po prostu dba sie o cale wlosy, raz na miesiac czy dwa mozna sobie pojsc na jakis specjalny zabieg do fryzjera, a jesli koncowki naprawde zle wygladaja, to dopiero wtedy sie je scina. Jesli masz bardzo suche koncowki polecam olejowanie zwyklym olejem kokosowym - prostu i naturalny sposob na piekne wlosy, stosowany przez bardzo wiele kobiet w tym regionie.

    @Z życia wzięte... obserwuj azjatyckibazar.com :) Napewno cos sie tam w krotce pojawi :) Ale pamietaj, ze zaden krem czy preparat nie zmienia koloru skory - co najwyzej nadadza piekny, zdrowy blask i zniweluja opalenizne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow bardzo ciekawe. Jeszcze nie widziałam tego dezodorantu, jest dostępny w sklepach?
    Ja stosuję bloker ziaji, ale oprócz tego codziennie używam rexony, mimo że mam jej już dość i wykańczam na chama:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam. Czy bedzie jeszcze dezodorant nivea whitening w sklepiku? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarze pisane w celach promocji własnego bloga lub innych stron nie będą publikowane. Linki do relewantnych wpisów na blogach czy innych stronach są mile widziane. ale linki nie związane z tematem lub komentarze zawierające dopisany link do bloga nie będą publikowane.